Number of the records: 1  

The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing

  1. Title The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing
    TranslationÚčinok senzorického marketingu z pohľadu neuromarketingu
    Author infoPavel Rosenlacher, Jaromír Tichý
    Author Rosenlacher Pavel
    Co-authors Tichý Jaromír
    Source document Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 9, č. 1 (2020), s. 77-80. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 1805-0638
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * emócie * marketing * komunikácia marketingová
    AnnotationSkúmanie, ktoré senzorické orgány vyvolávajú najviac emocionálnych reakcií v rámci subjektívneho hodnotenia produktu. Neuromarketingový výskum pomocou niekoľkých biomedicínskych metód. Sledovanie mozgovej aktivity pomocou EEG, ktorá určila nielen emocionálne reakcie, ale aj stupeň pozornosti, ktorú respondent venoval testovanému produktu. Sledovanie teploty povrchu kože, srdcová činnosť - pulz objemu krvi a galvanická odolnosť pokožky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF325.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.