Number of the records: 1  

The COVID-19 Pandemic and the Antecedants for the Impulse Buying Behavior of US Citizens

  1. Title The COVID-19 Pandemic and the Antecedants for the Impulse Buying Behavior of US Citizens
    TranslationPandémia COVID-19 a predchodcovia impulzívneho nákupného správania občanov USA
    Author infoRizwan Raheem Ahmed, Dalia Streimikiene, Jo-Ann Rolle, Pham Anh Duc
    Author Ahmed Rizwan Raheem
    Co-authors Streimikiene Dalia
    Rolle Jo-Ann
    Duc Pham Anh
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 3 (2020), pp. 5-27. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2020.03.01
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * zákazníci * spotrebitelia * kríza * USA * médiá sociálne * psychológia predaja * koronavírus * pandémia
    AnnotationSkúmanie impulzívnych nákupných vzorcov počas pandémie COVID-19 vo veľkých mestských centrách v USA. Teória strachu z úplného lockdownu, nedostatku základných výrobkov v regáloch či obmedzenej ponuky tovaru. Impulzívne nákupné správanie a panické nakupovanie. Využívanie strachu (Fear Appeal) a falošné správy zo sociálnych médií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.