Number of the records: 1
Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century
Title Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century Translation Franchising - paradigma podniku v 21. storočí Author info Jozef Orgonáš, Róbert Rehák Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Management Studies. Vol. 8, no. 2 (2020), pp. 110-115 online. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185 DOI 10.17265/2328-2185/2020.02.002 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United States of America Keywords franchising * franšíza * podnik * podnikanie * konkurencieschopnosť Annotation Franchising ako špecifická forma podnikania je jednou z najzaujímavejších a najperspektívnejších foriem podnikania v 21. storočí. Franchising sa považuje za progresívnu marketingovú stratégiu a je jedna z mála foriem podnikania bez stagnácie aj v krízovom období. Franchising ako model podnikania. Výhody a obchodné možnosti pre obe strany tohto zmluvného vzťahu. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00472-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 175.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1