Number of the records: 1  

Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century

  1. Title Franchising - Paradigm of the Enterprise in the 21st Century
    TranslationFranchising - paradigma podniku v 21. storočí
    Author infoJozef Orgonáš, Róbert Rehák
    Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Management Studies. Vol. 8, no. 2 (2020), pp. 110-115 online. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185
    DOI 10.17265/2328-2185/2020.02.002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords franchising * franšíza * podnik * podnikanie * konkurencieschopnosť
    AnnotationFranchising ako špecifická forma podnikania je jednou z najzaujímavejších a najperspektívnejších foriem podnikania v 21. storočí. Franchising sa považuje za progresívnu marketingovú stratégiu a je jedna z mála foriem podnikania bez stagnácie aj v krízovom období. Franchising ako model podnikania. Výhody a obchodné možnosti pre obe strany tohto zmluvného vzťahu.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00472-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF175.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.