Number of the records: 1
Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns?
Title Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns? Translation Uvedomujú si austrálski televízni inzerenti vývoj vyhľadávacích vzorov online informácií? Author Miklošík Andrej Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Evans Nina Source document IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. Vol. 8 (2020), pp. 143066-143075 online. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536 DOI 10.1109/ACCESS.2020.3014310 Note VEGA 1/0657/19. - KEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United States of America Keywords reklama * televízia * kampane reklamné * internet * zdroje informácií Annotation Viditeľnosť inzerentov vo vyhľadávaní ako dôležitý aspekt pri výbere konkrétnej značky. Zhromažďovanie a analýza údajov o austrálskych televíznych kampaniach a viditeľnosti ich webových stránok. Skúmanie efektívnosti vo vyhľadávaní kľúčových slov kampaní prostredníctvom kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych metód výskumu. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00474-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 4.6 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1