Number of the records: 1  

Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns?

  1. Title Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns?
    TranslationUvedomujú si austrálski televízni inzerenti vývoj vyhľadávacích vzorov online informácií?
    Author Miklošík Andrej
    Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Evans Nina
    Source document IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. Vol. 8 (2020), pp. 143066-143075 online. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536
    DOI 10.1109/ACCESS.2020.3014310
    NoteVEGA 1/0657/19. - KEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords reklama * televízia * kampane reklamné * internet * zdroje informácií
    AnnotationViditeľnosť inzerentov vo vyhľadávaní ako dôležitý aspekt pri výbere konkrétnej značky. Zhromažďovanie a analýza údajov o austrálskych televíznych kampaniach a viditeľnosti ich webových stránok. Skúmanie efektívnosti vo vyhľadávaní kľúčových slov kampaní prostredníctvom kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych metód výskumu.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00474-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF4.6 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.