Number of the records: 1  

Official Site as a Tool of PR - Company Activities

  1. Title Official Site as a Tool of PR - Company Activities
    TranslationOficiálne stránky ako nástroj PR - činnosti spoločnosti
    Author infoIgor V. Ponomarenko, Vitaly O. Dovgopiаt
    Author Ponomarenko Igor V.
    Co-authors Dovgopiаt Vitaly O.
    Source document Actual Problems of Economics. No. 11 (2019), pp. 123-128. - Kiev : National Academy of Management, 2019. ISSN 1993-6788
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageUkrainian
    Country of EditionUkraine
    Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * turistika * internet * reklama * vzťahy s verejnosťou * marketing
    AnnotationVýznam reklamy a public relations (PR) v oblasti cestovného ruchu je neoceniteľný. Zatiaľ čo cieľom reklamy je zvýšiť dopyt a predaj produktu cestovného ruchu, ktorý jednostranne ovplyvňuje cieľové publikum, PR - vzťahy s verejnosťou - sú založené na vzájomnej komunikácii s cieľovým publikom, sledujú dlhodobé ciele a vzťahy s verejnosťou poskytujú cestovným spoločnostiam správny obraz a snahu udržiavať pozitívny vzťah spoločnosti. Internet ako prostriedok predaja turistických produktov je na prvom mieste v modernej spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 11

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF144.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.