Number of the records: 1  

Marketing Online - the Introduction of the Tools Used to Optimize the Marketing Communication Online

  1. Title Marketing Online - the Introduction of the Tools Used to Optimize the Marketing Communication Online
    TranslationOnline marketing - úvod do nástrojov použitých na optimalizáciu marketingovej online komunikácie
    Author infoKatarína Petrovčiková, Vanda Lieskovská
    Author Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. Pp. 103-109. - Košice : KKM PHF EU, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4747-5
    NoteVEGA 1/0376/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * internet * nástroje marketingové * stratégia marketingová
    AnnotationSúčasné trendy v marketingu spolu s pohľadom na niektoré z nástrojov používaných v SEO. História a vývoj online marketingu. Rozdiely medzi online a offline marketingom. Rôzne marketingové prístupy používané na internete a príklady metrík používaných v online marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00499-031, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF647.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.