Number of the records: 1  

Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja

  1. Title Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja
    Parallel titleCommunication Policy of a Company As a Selling Tool
    Author infoDiana Puhovichová
    Author Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 429-439 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9
    NoteVEGA 1/0017/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords predaj * prostredie podnikateľské * podpora predaja * komunikácia * nástroje komunikačné * marketing * podnik
    AnnotationModerný marketing a marketingový mix. Charakteristika, úlohy, funkcie a významnosť komunikačnej politiky ako nástroj predaja. Ciele, ktoré sleduje komunikačná politika podniku. Nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja. Potrebu využívania internetu podnikmi v modernom marketingovom prostredí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00510-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF371.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.