Number of the records: 1
Uplatňovanie cenových stratégií v podnikoch kreatívneho priemyslu
Title Uplatňovanie cenových stratégií v podnikoch kreatívneho priemyslu Parallel title Application of Pricing Strategies in Companies in the Creative Industries Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 580-587 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9 Note VEGA 1/0340/19 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia cenová * podnik * rozhodovanie * priemysel kreatívny Annotation Kreatívny priemysel a správne prístupy k riadeniu cien sú nevyhnutným faktorom pre jeho úspešný pokrok. Možnosti uplatnenia cenového rozhodovania v kreatívnych odvetviach. Cenové stratégie ako významný nástroj smerovania cenového rozhodovania v podnikoch. Využitie jednotlivých postupov cenových stratégií v prostredí vybraných typov kreatívnych spoločností. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00510-020, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 367.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1