Number of the records: 1  

Uplatňovanie cenových stratégií v podnikoch kreatívneho priemyslu

  1. Title Uplatňovanie cenových stratégií v podnikoch kreatívneho priemyslu
    Parallel titleApplication of Pricing Strategies in Companies in the Creative Industries
    Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 580-587 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9
    NoteVEGA 1/0340/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia cenová * podnik * rozhodovanie * priemysel kreatívny
    AnnotationKreatívny priemysel a správne prístupy k riadeniu cien sú nevyhnutným faktorom pre jeho úspešný pokrok. Možnosti uplatnenia cenového rozhodovania v kreatívnych odvetviach. Cenové stratégie ako významný nástroj smerovania cenového rozhodovania v podnikoch. Využitie jednotlivých postupov cenových stratégií v prostredí vybraných typov kreatívnych spoločností.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00510-020, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF367.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.