Number of the records: 1
Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí
Title Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí Parallel title Authority Impact on Purchasing Behaviour Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 588-610 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9 Note VEGA 1/0646/20 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords autorita * trh * marketing * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * rozhodovanie Annotation Posúdenie vplyvu autority v národnej kultúre a jej variabilitu naprieč Európskymi trhmi. Zistenia založené na experimentoch sociálnej psychológie prenesené do oblasti spotrebiteľského správania, ktorého znalosť je v súčasnosti nevyhnutnou podmienkou úspešných marketingových aplikácií. Nákupné správanie spotrebiteľov. Index COI (Comparative Obediance Index) ako základný nástroj uplatniteľný v procese posudzovania variability vplyvu orgánu na nákupné správanie spotrebiteľov na európskych národných trhoch. Tradičný index Power Distance Index (PDI). Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00510-021, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 406.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1