Number of the records: 1  

The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories

  1. Title The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories
    Parallel titleEfekt asymetricky dominované alternativy u vybraných kategorií produktů
    Author infoRadka Kubalová, Martin Klepek
    Author Kubalová Radka
    Co-authors Klepek Martin
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 19, č. 4 (2019), s. 30-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2019.023
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * produkty
    AnnotationVplyv asymetricky prevládajúcich alternatív na vzorke českých spotrebiteľov zahŕňajúcich štyri rôzne kategórie výrobkov - obedové jedlá, dovolenkové destinácie, permanentky do posilňovne a práčky. Výskumna otázka zameraná na to, či môžu existovať nejaké významné rozdiely v sile účinku na výber českých spotrebiteľov. Teória rozhodovania spotrebiteľov o návnadových účinkoch v prípade konkrétnych výrobkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF455.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.