Number of the records: 1
The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories
Title The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories Parallel title Efekt asymetricky dominované alternativy u vybraných kategorií produktů Author info Radka Kubalová, Martin Klepek Author Kubalová Radka Co-authors Klepek Martin Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 19, č. 4 (2019), s. 30-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2019.023 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * produkty Annotation Vplyv asymetricky prevládajúcich alternatív na vzorke českých spotrebiteľov zahŕňajúcich štyri rôzne kategórie výrobkov - obedové jedlá, dovolenkové destinácie, permanentky do posilňovne a práčky. Výskumna otázka zameraná na to, či môžu existovať nejaké významné rozdiely v sile účinku na výber českých spotrebiteľov. Teória rozhodovania spotrebiteľov o návnadových účinkoch v prípade konkrétnych výrobkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 455.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1