Number of the records: 1  

Service Failure and Customer Response

  1. Title Service Failure and Customer Response
    TranslationZlyhanie v rámci služieb a reakcia zákazníka
    Author infoThomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer
    Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Co-authors Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020. S. 390-398 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Baleha Andrianna ; Beňová Zuzana ; Jančovič Peter ; Kajánek Tomáš ; Szabó Jakub ; Vlková Eva ; Baculáková Kristína ; Csányi Peter ; Čech Ľubomír ; Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020 medzinárodná vedecká konferencia konaná online. ISBN 978-80-225-4728-4. ISSN 2585-9404
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zákazníci * marketing služieb * služby * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationPoskytnutie prehľadu o typoch porúch služieb a reakciách zákazníkov. Do tohto výskumu boli zaradené články z popredných časopisov, ako aj vedecké knihy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00372-034, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF267.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.