Number of the records: 1
The Effect of Media and Political Beliefs and Attitudes on Trust in Political Institutions: A Multilevel Analysis on Data from 21 European Countries
Title The Effect of Media and Political Beliefs and Attitudes on Trust in Political Institutions: A Multilevel Analysis on Data from 21 European Countries Translation Vplyv médií, politických presvedčení a postojov na dôveru v politické inštitúcie: Viacúrovňová analýza údajov z 21 európskych krajín Author info Hana Macháčková, Michał Tkaczyk Author Macháčková Hana Co-authors Tkaczyk Michał Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 2 (2020), pp. 64-82. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords analýza kvantitatívna * inštitúcie verejnoprávne * dôvera * politika * systémy politické Annotation Skúmanie faktorov súvisiaich s dôverou v politické inštitúcie. Článok je zameraný na úlohu médií, konkrétne na spotrebu správ, používanie internetu a rozdiely medzi krajinami týkajúce sa vzťahu medzi médiami a politikou. Pomocou údajov z európskeho sociálneho prieskumu z roku 2016 sa testoval viacúrovňový model predpovedajúci dôveru v politické inštitúcie podľa mediálnych faktorov, politického presvedčenia a postojov a demografických údajov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 824.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1