Number of the records: 1  

Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience

  1. Title Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience
    TranslationRetro marketing - sila nostalgie, ktorá funguje medzi divákmi
    Author infoMária Holotová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová
    Author Holotová Mária
    Co-authors Kádeková Zdenka
    Košičiarová Ingrida
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 2 (2020), pp. 148-164. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * značky výrobkov * marketing * komunikácia marketingová * generácie
    AnnotationŠtúdie naznačujú, že nostalgia povzbudzuje spotrebiteľov k utrácaniu peňazí sľubom okamžitého návratu v podobe šťastných spomienok. Cieľom štúdie je predstaviť relevantnosť a možnosti využitia „retro trendu“ v marketingovej komunikácii a poukázať na silu nostalgie medzi rôznymi vekovými generáciami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.6 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.