Number of the records: 1  

A Theoretical Study of the Social Aspects of Social Media in the Marketing of Small and Medium-Sized Enterprises

  1. Title A Theoretical Study of the Social Aspects of Social Media in the Marketing of Small and Medium-Sized Enterprises
    TranslationTeoretické štúdium sociálnych aspektov sociálnych médií v marketingu malých a stredných podnikov
    Author infoBence Csinger, Enikö Korcsmáros
    Author Csinger Bence
    Co-authors Korcsmáros Enikö
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 15, č. 2 (2019), s. 27-31. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2019. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords médiá * médiá sociálne * stratégia marketingová * podnikanie * podnik malý * podnik stredný * komunikácia marketingová
    AnnotationPohľad na teoretické pozadie úlohy sociálnych médií v marketingovej stratégii pre malé a stredné podniky MSP. Priblíženie teoretického pozadia sociálnych médií. Možnosti digitálneho sveta, ktorý obsahuje prehľad pomerov na Slovensku. Úloha vybranej témy v podnikaní, vrátane toho, ako sa dá vytvoriť plán marketingového obsahu a rastúci význam sociálnych médií v 21. storočí. Komplexný obraz o raste sociálnych médií v sektore MSP.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF468.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.