Number of the records: 1  

Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression

  1. Title Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression
    TranslationZacielenie sa na online reklamu prostedníctvom logistickej regresie
    Author infoErik Šoltés, Janka Táborecká-Petrovičová, Romana Šipoldová
    Author Šoltés Erik EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka
    Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 4 (2020), s. 197-214 online. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2020-4-013
    NoteVEGA 1/0488/20. - KEGA 007EU4/2020. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords skupiny cieľové * reklama * obchod elektronický * regresia * demografia
    AnnotationDemografické zacielenie pomocou logistických regresných modelov. Predstavenie binomického a multinomického logistického modelu, ktorých úlohou je predikcia veku a pohlavia používateľov internetu v rámci skupiny.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00826-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF907.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.