Number of the records: 1  

Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care

  1. Title Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care
    Parallel titleDôvera a viera, ako inovatívne marketingové nástroje pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti
    Author infoNella Svetozarovová, František Pollák, Zuzana Kaščáková, Jarmila Straková, Petra Pártlová
    Author Svetozarovová Nella
    Co-authors Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kaščáková Zuzana
    Straková Jarmila
    Pártlová Petra
    Source document European Journal of Science and Theology. Vol. 16, no. 5 (2020), pp. 69-79 online. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517
    NoteTL 020021. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    Keywords reputácia podniku * podnikanie * výkonnosť * inovácia * starostlivosť zdravotná * nástroje marketingové
    AnnotationOverenie súboru determinantov reputácie - nehmotného majetku vo vzťahu ku konceptu výkonnosti poskytovateľov pôsobiacich v zdravotníctve. Model reputácie obchodného výkonu.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00646-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF270.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.