Number of the records: 1
Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events
Title Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events Translation Marketingová stratégia nadnárodných spoločností na podporu rozvoja turistických podujatí Author info Erik Weiss, Roland Weiss Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). S. 7-15 online. - Košice : KKM PHF, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4773-4 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * pandémia * koronavírus * ruch cestovný * spoločnosti nadnárodné Annotation Turistický priemysel postihnutý pandémiou koronavírusu Covid-19, pretože mnohé krajiny zaviedli cestovné obmedzenia v snahe obmedziť šírenie vírusu. Pandémia predstavujúca významnú hrozbu pre odvetvie cestovného ruchu. Možné riešenia po vydaní opatrení. Charakteristika cestovného ruchu v Slovenskej republike a návrh marketingovej stratégie nadnárodnej spoločnosti na podporu cestovného ruchu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00758-012, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 714.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1