Number of the records: 1  

Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events

  1. Title Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events
    TranslationMarketingová stratégia nadnárodných spoločností na podporu rozvoja turistických podujatí
    Author infoErik Weiss, Roland Weiss
    Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). S. 7-15 online. - Košice : KKM PHF, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4773-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * pandémia * koronavírus * ruch cestovný * spoločnosti nadnárodné
    AnnotationTuristický priemysel postihnutý pandémiou koronavírusu Covid-19, pretože mnohé krajiny zaviedli cestovné obmedzenia v snahe obmedziť šírenie vírusu. Pandémia predstavujúca významnú hrozbu pre odvetvie cestovného ruchu. Možné riešenia po vydaní opatrení. Charakteristika cestovného ruchu v Slovenskej republike a návrh marketingovej stratégie nadnárodnej spoločnosti na podporu cestovného ruchu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00758-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF714.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.