Number of the records: 1
Consumer Involvement in Design Process Through Social
Title Consumer Involvement in Design Process Through Social Translation Zapojenie spotrebiteľa do procesu navrhovania prostredníctvom sociálnych sietí Author info Petra Garasová, Ľubica Knošková Author Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 78-87 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords spotrebitelia * siete sociálne * dizajn Annotation Spôsob vnímania participatívneho dizajnu prostredníctvom sociálnych sietí spotrebiteľmi. Participatívny dizajn. Prieskum uskutočnený pomocou štandardizovanej metódy dotazovania na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00638-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 306.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1