Number of the records: 1
Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification
Title Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification Translation Vnímanie rôznych foriem signalizácie ako zdroja klasifikácie spotrebiteľského správania Author info Rastislav Strhan Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 293-302 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * produkty * kvalita výrobkov * spotrebitelia Annotation Klasifikácia na základe rozdielneho vnímania informácií o produkte. Informačná asymetria. Klasifikácia spotrebiteľov podľa vnímania informácií o kvalite výrobkov, od ktorých sa očakáva, že iná skupina spotrebiteľov prijíma rôzne formy prezentácie výrobkov ako prijatie slávnych výrobkov a hľadanie vlastného racionálneho rozhodnutia. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00638-012, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 428.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1