Number of the records: 1  

Customer Life Value Analysis

  1. Title Customer Life Value Analysis
    TranslationAnalýza životnej hodnoty zákazníka
    Author infoAistis Sandaras, Peter Štetka, Nora Grisáková
    Author Sandaras Aistis
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 123-130 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0
    NoteVEGA 1/0646/20. - VEGA 1/0737/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords zákazníci * segmentácia * rozhodovanie nákupné * ciele podnikové
    AnnotationVplyv modelu celoživotnej hodnoty zákazníka, ktorý ovplyvňuje obchodné rozhodnutia. Teoretické vysvetlenia samotného modelu a jeho fungovania a vysvetlenia praktických dôsledkov a príkladov. Poskytované výhody programu, ktoré zahŕňajú lepšie pochopenie zákazníckej základne pre potenciálne marketingové kampane, ako aj rast vernosti zákazníkov a návratnosť investícií.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00757-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF535.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.