Number of the records: 1
Customer Life Value Analysis
Title Customer Life Value Analysis Translation Analýza životnej hodnoty zákazníka Author info Aistis Sandaras, Peter Štetka, Nora Grisáková Author Sandaras Aistis Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 123-130 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0 Note VEGA 1/0646/20. - VEGA 1/0737/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords zákazníci * segmentácia * rozhodovanie nákupné * ciele podnikové Annotation Vplyv modelu celoživotnej hodnoty zákazníka, ktorý ovplyvňuje obchodné rozhodnutia. Teoretické vysvetlenia samotného modelu a jeho fungovania a vysvetlenia praktických dôsledkov a príkladov. Poskytované výhody programu, ktoré zahŕňajú lepšie pochopenie zákazníckej základne pre potenciálne marketingové kampane, ako aj rast vernosti zákazníkov a návratnosť investícií. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00757-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 535.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1