Number of the records: 1
Marketing bojových športov a bojových umení
Title Marketing bojových športov a bojových umení Parallel title Marketing of Martial Arts and Martial Arts Author info Marián Čvirik, Diana Ölveczká Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Ölveczká Diana Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 12, č. 2 (2020), s. 15-25 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * šport * umenie * správanie spotrebiteľa Annotation Aplikácia teórie marketingu a marketingu športu na segment bojového umenia so zameraním na Taekwon-Do, skúmanie postojov spotrebiteľov a ich vnímania bojových športov so zameraním na Taekwon-Do. Identifikovanie konkurenčnej výhody bojového umenia Taekwon-Dona na základe teórie marketingu športu a strategického marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00756-005, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 439.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1