Number of the records: 1  

Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View

  1. Title Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View
    TranslationTaxonómia marketingu influencerov z pohľadu značky
    Author infoMonika Stanková, Martin Kuchta
    Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 16 - Volume. Pp. 492-499 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020 / Ondra Pavel ; DOKBAT 2020 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-935-9
    NoteVEGA 1/0657/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords propagácia * marketing * značky * influencer marketing * médiá sociálne
    AnnotationIdentifikácia marketingových možností influencera ako efektívneho nástroja marketingovej komunikácie značiek. Definícia influencera a sledovateľa. Značka v role inzerenta. Sponzorované poštové štítky.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00523-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF270.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.