Number of the records: 1
Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy
Názov Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy Preklad názvu Neuromarketing as a Part of Consumer Neuroscience Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 70-78 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2020 International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4787-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * vedy kognitívne * marketing strategický * techniky reklamné * taktika reklamy * psychológia reklamy Anotácia Neuromarketing – jeho vznik, vývoj a postavenie v súčasnej spotrebiteľskej neurovede so zreteľom na možnosti, nástroje a perspektívy jeho využitia v marketingu a spotrebiteľskom správaní. Podstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Porovnanie tradičných metód marketingového prieskumu a neuromarketingu, jeho efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti a z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00675-009, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 247.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1