Number of the records: 1
Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy
Title Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy Translation Neuromarketing as a Part of Consumer Neuroscience Author info Róbert Hula Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 70-78 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2020 International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4787-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * vedy kognitívne * marketing strategický * techniky reklamné * taktika reklamy * psychológia reklamy Annotation Neuromarketing – jeho vznik, vývoj a postavenie v súčasnej spotrebiteľskej neurovede so zreteľom na možnosti, nástroje a perspektívy jeho využitia v marketingu a spotrebiteľskom správaní. Podstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Porovnanie tradičných metód marketingového prieskumu a neuromarketingu, jeho efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti a z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00675-009, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 247.9 KB available after login article
Number of the records: 1