Number of the records: 1  

Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy

  1. Title Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy
    TranslationNeuromarketing as a Part of Consumer Neuroscience
    Author infoRóbert Hula
    Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 70-78 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2020 International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4787-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * neuroveda * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * vedy kognitívne * marketing strategický * techniky reklamné * taktika reklamy * psychológia reklamy
    AnnotationNeuromarketing – jeho vznik, vývoj a postavenie v súčasnej spotrebiteľskej neurovede so zreteľom na možnosti, nástroje a perspektívy jeho využitia v marketingu a spotrebiteľskom správaní. Podstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Porovnanie tradičných metód marketingového prieskumu a neuromarketingu, jeho efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti a z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00675-009, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF247.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.