Number of the records: 1  

Teaching IT Subjects Online – Experiences and Students' Attitudes

  1. Title Teaching IT Subjects Online – Experiences and Students' Attitudes
    TranslationVyučovanie IT predmetov online – skúsenosti a pohľady študentov
    Author infoMária Mišútová, Martin Mišút
    Author Mišútová Mária
    Co-authors Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source documentProceedings of XXXIII. DidMatTech 2020 Conference : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Pp. 149-158 online. - Budapešť : Eӧtvӧs Loránd University in Budapest, 2020 ; DidMatTech International Scientific and Professional Conference. ISBN 978-963-489-244-1
    NoteKEGA 009STU-4/2018. - VEGA 1/0373/18. - VEGA 1/0232/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionHungary
    Keywords školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné * kvalita vzdelávania * vzdelávanie elektronické * inovácia * študenti * systémy komunikačné
    AnnotationPostoje študentov k prednáškam a cvičeniam k online výučbe vedenej prostredníctvom aplikácie MS Teams v rámci predmetu Modelovanie podnikových procesov (Modeling of Business Processes) a názory študentov na využiteľnosť a použiteľnosť získaných vedomostí. Vplyv pohlavia na vnímanie online výučby študentmi. Výsledky naznačujúce, že prednášky prostredníctvom aplikácie MS Teams sú pre študentov prijateľnejšie ako prednášky osobne tvárou v tvár. Študenti sú aktívnejší a častejšie kladú učiteľovi otázky. Naopak, cvičenia cez MS Teams nie sú študentmi považované za lepšie či užitočnejšie ako cvičenia tvárou v tvár. Štatistické predpovede vplyvu pohlavia na postoje študentov k online výučbe.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00676-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF277.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.