Number of the records: 1  

Comparison of Two Project Oriented Teaching Models in Computer Science Subjects As Viewed by Students

  1. Title Comparison of Two Project Oriented Teaching Models in Computer Science Subjects As Viewed by Students
    TranslationPorovnanie dvoch projektovo orientovaných modelov vyučovania informatických predmetov z pohľadu studentov
    Author infoMária Mišútová, Martin Mišút
    Author Mišútová Mária
    Co-authors Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source documentINTED 2020 : The 14th annual International Technology, Education and Development Conference. Pp. 8747-8754 online. - Valencia : IATED, 2020 ; INTED 2020 The 14th annual International Technology, Education and Development Conference. ISBN 978-84-09-17939-8. ISSN 2340-1079
    DOI 10.21125/inted.2020.2386
    NoteKEGA 009STU - 4/2018. - VEGA 1/0373/18. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSpain
    Keywords modely * projekty * vzdelávanie * počítače * študenti * inžinierstvo softvérové
    AnnotationVýskum zameraný na identifikáciu postojov študentov k modelu výučby predmetu Informatika s dôrazom na rozvoj tvorivosti, spolupráce, sociálnej zručnosti, ako aj kritického myslenia.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00679-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF182.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.