Number of the records: 1  

Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19

  1. Title Význam marketingu v prevencii šírenia COVID-19
    TranslationThe Importance of Marketing in Preventing the Spread of COVID-19
    Author infoVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 19, č. 2 (2020), s. 7-17 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2020. ISSN 1335-9746
    NoteVEGA 1/0376/17
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords osveta * koronavírus * pandémia * marketing
    AnnotationVybrané aspekty uplatňovania marketingových aktivít v procese predchádzania dôsledkom pandémie COVID-19. Príznaky ochorenia COVID-19. Počet pacientov s COVID-19 v podmienkach SR. Osveta a aktivity zamerané na komunikáciu odporúčaní.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00743-003, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF420.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.