Number of the records: 1
Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi
Title Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi Translation Perception of Sustainable Marketing by Slovak Consumers Author info Marek Kukura, Dominika Vernerová Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 36-45 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4771-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords výrobky ekologické * hospodárstvo obehové * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * prieskum spotrebiteľský * dotazníky Annotation Analýza racionálneho správania slovenských spotrebiteľov v kontexte vnímania udržateľného marketingu viažuceho sa na ponuku ekoproduktov na slovenskom trhu. Analýza kvalitatívnych znakov, získavanie dát prostredníctvom dotazníka a analýza vzťahov a segmentačných premenných prostredníctvom analýzy závislosti kategoriálnych znakov. Analýza pomocou Chí-kvadrát testu ukazujúca významný vplyv bydliska ako faktora k nákupu a propagácie ekologických produktov. Zlepšenie dostupnosti produktov aj mimo slovenských miest, zefektívnenie marketingovej komunikácie a zvýšenie motivácie spotrebiteľov k nákupu ekoproduktov šetrných k životnému prostrediu a ich zdraviu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00709-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 297.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1