Number of the records: 1  

Digitalizácia influencer marketingu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií

  1. Title Digitalizácia influencer marketingu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií
    Parallel titleBuying Products through the Internet and the Impact on the Environment
    Author infoMartin Kuchta
    Author Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. S. 63-70 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4726-0
    NoteVEGA 1/0657/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00857-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF409 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.