Number of the records: 1  

Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy

  1. Title Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy
    Parallel titleSupporting the Sale of Honey by Conjoint Analysis
    Author infoPavel Blaščák, Michal Tkáč
    Author Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Co-authors Tkáč Michal EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 10, č. 2 (2020), s. 5-13 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2020. ISSN 1338-5224
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords analýza conjoint * výrobky * maloobchod * značky výrobkov
    AnnotationMetóda Conjoint analýzy založená na plánovanom experimente na odhad požiadaviek zákazníka, resp. svoju nákupnú stratégiu pri predaji konkrétneho produktu, napríklad medu. Analýza vykonaná vo vybranom slovenskom obchodnom reťazci, pričom jedným z riešených problémov bolo rozhodnutie výrobnej spoločnosti o výhodách, respektíve nevýhodách podpory privátnych značiek.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00736-002, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF714.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.