Number of the records: 1  

Analysis of E-Consumer Behaviour – Selected Findings From an Analysis of Czech E-Shops and Their Customers During the Global Pandemic

  1. Title Analysis of E-Consumer Behaviour – Selected Findings From an Analysis of Czech E-Shops and Their Customers During the Global Pandemic
    TranslationAnalýza správania elektronického spotrebiteľa - Vybrané zistenia z analýzy českých elektronických obchodov a ich zákazníkov počas globálnej pandémie
    Author infoFrantišek Pollák, Michal Konečný
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World : (ECCW 2020). Vol. 90 (2021), pp. 1-10 online. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2021 / Caha Zdeněk ; Ruschak Michal ; Velková Vendula ; International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2020). ISSN 2261-2424
    DOI 10.1051/shsconf/20219001015
    NoteTL 0200215
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionFrance
    Keywords pandémia * koronavírus * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * obchod elektronický
    AnnotationDefinícia e-commerce a m-commerce. Čiastkové kvalitatívne výsledky realizovaného komplexného výskumu vybraných charakteristík spotrebiteľského správania a jeho zmien počas prvého lockdownu COVID-19. Využívanie moderných metód zberu údajov na účely analýzy správania spotrebiteľov.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00028-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.