Number of the records: 1  

Crisis Management of Corporate Reputation - Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics

  1. Title Crisis Management of Corporate Reputation - Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics
    TranslationKrízové riadenie podnikovej reputácie - analýza vybraných subjektov e-obchodu v čase globálnych pandémií
    Author infoFrantišek Pollák, Ján Dobrovič, Jan Váchal, Jarmila Straková, Petra Pártlová
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Dobrovič Ján
    Váchal Jan
    Straková Jarmila
    Pártlová Petra
    Source document International Journal of Management Science and Business Administration. Vol. 7, No. 2 (2021), pp. 28-34 online. - Zagreb : Inovatus Usluge. ISSN 1849-5664
    DOI 10.18775/ijmsba.1849-5664-5419.2014.72.1004
    NoteVEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    Keywords riadenie obchodu * manažment krízový * reputácia podniku * obchod elektronický * pandémia * koronavírus
    AnnotationVybrané výsledky komplexnej analýzy krízového riadenia firemnej reputácie najlepších subjektov elektronického obchodu pôsobiacich na slovenskom internetovom trhu. Na vzorke vybraných víťazov ankety Heureka Group Shop of the Year Quality Award 2019 vykonaná hĺbková analýza ich online reputácie v čase najväčšej pandémie. Skúmané online prostredie bolo z pohľadu všetkých relevantných determinantov reputácie, pričom výsledky ponúkli komplexný pohľad na krízový manažment reputácie v online prostredí.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00005-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF370.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.