Number of the records: 1
Virtual Influencer - An Overview of the Industry
Title Virtual Influencer - An Overview of the Industry Translation Virtuálny influencer - pohľad na priemysel Author info Anna Rivna Author Rivna Anna EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 541-549 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords influencer marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * propagácia * vývoj Annotation Vysvetlenie dôležitosti influencer marketingu (IM); výhody a nevýhody pre podnik. Zistenie, pre koho je určená propagácia značky prostredníctvom IM. Opis vývoja virtuálneho marketingu, ako aj rizík a príležitostí v marketingovom svete. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00202-063, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 128.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1