Number of the records: 1  

Virtual Influencer - An Overview of the Industry

  1. Title Virtual Influencer - An Overview of the Industry
    TranslationVirtuálny influencer - pohľad na priemysel
    Author infoAnna Rivna
    Author Rivna Anna EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 541-549 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords influencer marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * propagácia * vývoj
    AnnotationVysvetlenie dôležitosti influencer marketingu (IM); výhody a nevýhody pre podnik. Zistenie, pre koho je určená propagácia značky prostredníctvom IM. Opis vývoja virtuálneho marketingu, ako aj rizík a príležitostí v marketingovom svete.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00202-063, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF128.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.