Number of the records: 1  

Impact of Internet Advertising to Potential Customers

  1. Title Impact of Internet Advertising to Potential Customers
    TranslationDopad internetovej reklamy na potenciálnych zákazníkov
    Author infoAnna Harumová, Darina Móžiová
    Author Harumová Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Móžiová Darina EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 212-228 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9
    NoteVEGA 1/0007/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * reklama * reklama nevyžiadaná * prostriedky reklamné * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa * vzťahy so zákazníkmi * komunikácia marketingová * nástroje marketingové
    AnnotationVyužívanie programov na blokovanie reklamy na internete a preferencie nástrojov priameho marketingu. Prieskum vplyvu online reklamy na mladých ľudí a využívanie programov blokovania online reklamy, uskutočnený pomocou online panelu (získavanie údajov prostredníctvom subjektívnych odpovedí jednotlivých respondentov). Základné možné dôvody využívania programov na blokovanie reklamy na internete a ich percentuálne potvrdenie v prieskume.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00202-045, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF285.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.