Number of the records: 1
Communication Policy of a Company
Title Communication Policy of a Company Translation Komunikačná politika spoločnosti Author info Diana Puhovichová, Nadežda Jankelová Author Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Jankelová Nadežda EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 522-532 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9 Note VEGA 1/0017/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords manažment komunikačný * mix komunikačný * komunikácia marketingová * nástroje komunikačné * marketing mix * marketing manažment * politika podniková Annotation Význam komunikačnej politiky a marketingu prostredníctvom teoretického výskumu. Ovplyvňovanie komunikačnej politiky spoločnosti neustálymi zmenami modernej doby a prispôsobenie sa zmenám v záujme konkurencieschopnosti podnikateľov. Prechod od hromadnej komunikácie ku konkrétnej komunikácii s jednotlivými zákazníkmi u podnikov pomocou nových technológií, najmä internetu. Výber cieľovej skupiny zákazníkov a rozhodnutia pre dosiahnutie efektívnej komunikačnej politiky spoločnosti: ciele komunikácie, myšlienka správy, účinné komunikačné nástroje, komunikačný mix, kontrola výsledkov a riadenie integrovaného komunikačného procesu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00202-047, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 142.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1