Number of the records: 1  

Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan

  1. Title Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan
    TranslationDigitálna a tradičná mediálna reklama a obchodné výsledky poľnohospodárskych firiem - empirické dôkazy v Japonsku
    Author infoYessica C.Y. Chung, Hung-Hao Chang, Yukinobu Kitamura
    Author Chung Yessica C.Y.
    Co-authors Chang Hung-Hao
    Kitamura Yukinobu
    Source document Agricultural Economics. Vol. 67, no. 2 (2021), s. 51-59. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2021. ISSN 1805-9295
    DOI 10.17221/393/2020-AGRICECON
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords podnik poľnohospodársky * Japonsko * reklama * médiá * stratégia marketingová
    AnnotationSkúmanie, do akej miery stratégie digitálnej a tradičnej mediálnej reklamy ovplyvňujú výkonnosť poľnohospodárskeho podnikania a základné faktory spojené s rozhodnutiami o prijatí poľnohospodárskych fariem. Systém nelineárnych simultánnych rovníc a použité údaje z populačných prieskumov poľnohospodárskych spracovateľských fariem v Japonsku. Zistenie, že ženy a mladší prevádzkovatelia fariem, ako aj poľnohospodárske farmy so sídlom v poľnohospodárskom podniku, si skôr adoptujú reklamu v digitálnych médiách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF194.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.