Number of the records: 1
Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan
Title Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan Translation Digitálna a tradičná mediálna reklama a obchodné výsledky poľnohospodárskych firiem - empirické dôkazy v Japonsku Author info Yessica C.Y. Chung, Hung-Hao Chang, Yukinobu Kitamura Author Chung Yessica C.Y. Co-authors Chang Hung-Hao Kitamura Yukinobu Source document Agricultural Economics. Vol. 67, no. 2 (2021), s. 51-59. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2021. ISSN 1805-9295 DOI 10.17221/393/2020-AGRICECON Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords podnik poľnohospodársky * Japonsko * reklama * médiá * stratégia marketingová Annotation Skúmanie, do akej miery stratégie digitálnej a tradičnej mediálnej reklamy ovplyvňujú výkonnosť poľnohospodárskeho podnikania a základné faktory spojené s rozhodnutiami o prijatí poľnohospodárskych fariem. Systém nelineárnych simultánnych rovníc a použité údaje z populačných prieskumov poľnohospodárskych spracovateľských fariem v Japonsku. Zistenie, že ženy a mladší prevádzkovatelia fariem, ako aj poľnohospodárske farmy so sídlom v poľnohospodárskom podniku, si skôr adoptujú reklamu v digitálnych médiách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 194.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1