Number of the records: 1  

Digitalization as a Tool to Support Innovation: A European Perspective

  1. Title Digitalization as a Tool to Support Innovation: A European Perspective
    Parallel titleDydžytalizačija jak instrument pidtrymky innovačij: jevropejs'ka perspektyva
    TranslationDigitalizácia ako nástroj podpory inovácie: európska perspektíva
    Author infoAneta Bobenič Hintošová, Michaela Bruothová
    Author Bobenič Hintošová Aneta EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Co-authors Bruothová Michaela EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Source document Ekonomìčnij forum. Vol. 1, no. 1 (2021), pp. 29-34 online. - Lutsk : Lutsk National Technical University. ISSN 2415-8224
    DOI 10.36910/6775-2308-8559-2021-1-4
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords digitalizácia * inovácia * výkonnosť inovačná * rozvoj hospodársky * indexy * Európska únia * porovnanie medzinárodné * analýza komparatívna
    AnnotationVzťah medzi digitalizáciou hospodárstva a inovačnou výkonnosťou. Otázka, či digitalizácia podporuje inováciu na európskej úrovni pomocou analýzy členských štátov Európskej únie. Porovnanie krajín rozdelených do jednotlivých skupín podľa úrovne ich digitalizácie a inovačnej výkonnosti. Výsledky analýzy ukazujúce pozitívnu vzájomnú závislosť medzi Súhrnným indexom inovácií (Summary Innovation Index – SII) a Indexom digitálnej ekonomiky a spoločnosti (Digital Economy and Society Index – DESI) na základe trojročných hodnôt z oboch indexov s jednoročným oneskorením v prípade druhého indexu v dôsledku očakávania časového posunu v inovačnej výkonnosti vyvolaného rozvojom digitálnej ekonomiky a spoločnosti. Matica digitálneho rozvoja a inovácií krajín.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00072-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF784.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.