Number of the records: 1  

[Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov]

  1. Title [Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov]
    Author infoMária Kmety Barteková
    Author Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Súčasné výzvy ekonomického znalectva v podmienkach SR : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. 62 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Štetka Peter ; Grisáková Nora ; Šlosár Róbert. ISBN 978-80-225-4809-0
    Review document Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov / Róbert Šlosár, Štefan Majtán, Peter Štetka, Nora Grisáková, recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords recenzie * neuromarketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * techniky reklamné * psychológia reklamy
    AnnotationRecenzia zahraničnej vedeckej monografie zasadenej do oblasti neuromarketingového výskumu. Spracovanie témy s interdisciplinárnym charakterom a so zameraním na vizuálne podnety a následné responzívne správanie spotrebiteľov. Reakcie spotrebiteľov na marketingovú komunikáciu podnikov, s apelom na vizuálne podnety ako kľúčové determinanty spotrebiteľského rozhodovania a následného spotrebiteľského správania. Priblíženie vedných odborov využívaných pri aplikácii neuromarketingového výskumu.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00093-009, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF199.4 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.