Number of the records: 1
Analysis of Selected Characteristics of E-Consumer Behavior of Czechs During the First Wave of the COVID-19 Pandemic
Title Analysis of Selected Characteristics of E-Consumer Behavior of Czechs During the First Wave of the COVID-19 Pandemic Translation Analýza vybraných charakteristík e-spotrebiteľského správania Čechov počas prvej vlny pandémie COVID-19 Author info František Pollák, Peter Markovič, Michal Konečný Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document 40th International Conference on Organizational Science Development : Values, Competencies and Changes in Organizations Conference Proceedings. Pp. 801-813 online. - Maribor : University of Maribor Press, 2021 ; 40th International Conference on Organizational Science Development Values, Competencies and Changes in Organizations. ISBN 978-961-286-442-2 DOI 10.18690/978-961-286-442-2.53 Note VEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovenia Keywords pandémia * koronavírus * správanie spotrebiteľa * zákazníci * obchod elektronický * siete sociálne * komunikácia marketingová * Česko Annotation Analýza vybraných aspektov správania elektronického spotrebiteľa. Aplikácia inovatívnych metód hodnotenia interakcií zákazníkov v prostredí virtuálnej sociálnej siete Facebook. Analýza činnosti zákazníkov piatich najväčších subjektov elektronického obchodu na českom virtuálnom trhu z údajov počas prvého mimoriadneho stavu vyhláseného v Českej republike v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom. Vzorce spotrebiteľského správania, najmä rozsah a povaha ich interakcií v komunikácii B2C na sociálnej sieti Facebook, prostredníctvom analýzy údajov o interakciách skupín zákazníkov. Posun v načasovaní interakcií smerom k ranným hodinám, považovaný za dôsledok práce z domu a odchýlku od obvyklých vzorcov správania. Potreba zohľadnenia týchto vplyvov pri plánovaní marketingovej komunikácie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00110-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 446.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1