Number of the records: 1
Twitter jako významný nástroj komunikace
Title Twitter jako významný nástroj komunikace Parallel title Twitter as an Important Communication Tool Translation Twitter ako významný nástroj komunikácie Author info Jan Synek Author Synek Jan Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 3 (2020), s. 19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords siete sociálne * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing elektronický * prostredie virtuálne * nástroje marketingové * vzťahy so zákazníkmi * Česko Annotation Twitter ako marketingový prostriedok popri iných sociálnych sieťach ako Facebook či Instragram. Postavenie Twitteru v marketingovom mixe v Českej republike. Výhody Twitteru oproti ostatným sociálnym sieťam. Používanie Twitteru v praxi na príklade firmy Alza (Alza.cz). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
article
Number of the records: 1