Number of the records: 1  

Twitter jako významný nástroj komunikace

  1. Title Twitter jako významný nástroj komunikace
    Parallel titleTwitter as an Important Communication Tool
    TranslationTwitter ako významný nástroj komunikácie
    Author infoJan Synek
    Author Synek Jan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 3 (2020), s. 19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords siete sociálne * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing elektronický * prostredie virtuálne * nástroje marketingové * vzťahy so zákazníkmi * Česko
    AnnotationTwitter ako marketingový prostriedok popri iných sociálnych sieťach ako Facebook či Instragram. Postavenie Twitteru v marketingovom mixe v Českej republike. Výhody Twitteru oproti ostatným sociálnym sieťam. Používanie Twitteru v praxi na príklade firmy Alza (Alza.cz).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.