Number of the records: 1  

Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z

  1. Title Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z
    TranslationPostoje k rôznym kategóriám influencerov - skúmanie generácie Z
    Author infoLucia Spálová, Peter Mikuláš, Oľga Púchovská
    Author Spálová Lucia
    Co-authors Mikuláš Peter
    Púchovská Oľga
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 44-60. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords generácie * influencer marketing * médiá sociálne * internet
    AnnotationTáto výskumná štúdia identifikuje kognitívne aspekty subjektívneho vnímania rôznych kategórií vplyvných osôb pôsobiacich v online prostredí. Cieľom je podrobnejšie vysvetlenie psychosemantickej štruktúry vnímania vybraných domácich vplyvných osôb vo vzťahu k respondentom a značke, pretože práve tu sa odhaľuje propagačný aspekt skúmanej témy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF746.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.