Number of the records: 1
The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy
Title The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy Translation Úloha vzdelávacieho obsahu v digitálnej marketingovej stratégii Author info Ladislava Knihová Author Knihová Ladislava Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 162-178. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia elektronická * spotrebitelia * interakcia ekonomická * vzdelávanie * marketing Annotation Cieľom tejto štúdie je identifikovať, analyzovať a interpretovať úlohu vzdelávacieho obsahu v stratégii digitálneho marketingu. Vzdelávací obsah, formáty a platformy sa skúmajú s cieľom navrhnúť účinné zmeny v koncepcii stratégií digitálnej komunikácie vhodných pre technologické značky. Autorka navrhla model vyhodnotenia zrelosti digitálnej komunikácie ako nástroj pre spoločnosti na vykonávanie spoľahlivého interného auditu procesov digitálnej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 976.7 KB publicly available article
Number of the records: 1