Number of the records: 1
"Do I Care that You Are Credible and We Are Similar?" Examining Credibility and Similarity as Experienced by Social Media Followers
Title "Do I Care that You Are Credible and We Are Similar?" Examining Credibility and Similarity as Experienced by Social Media Followers Translation "Záleží mi na tom, aby si bol dôveryhodný a aby sme si boli podobní?" Skúmanie dôveryhodnosti a podobnosti, akú prežívajú sledovatelia sociálnych médií Author info Caroline S.L. Tan Author Tan Caroline S.L. Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 62-78. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords dôvera * siete sociálne * značky * analýza dát * influencer marketing Annotation Táto štúdia skúma, akú úlohu hrajú podobnosť a dôveryhodnosť vo vzťahu influencer-follower. Údaje sa zbierali pomocou pološtruktúrovaných rozhovorov tvárou v tvár, ktoré sa uskutočnili s 37 mladými dospelými a analyzovali sa pomocou tematickej analýzy. Zistenia ukazujú, že došlo k posunom v tom, ako nasledovníci prekladali podobnosť a dôveryhodnosť, čím sa zmenili motívy sledovania vplyvných osôb. Nasledovníci sa tiež nepovažujú za osoby, ktoré majú podobné hodnoty alebo osobnostné vlastnosti ako vplyvní ľudia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 742.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1