Number of the records: 1  

"Do I Care that You Are Credible and We Are Similar?" Examining Credibility and Similarity as Experienced by Social Media Followers

  1. Title "Do I Care that You Are Credible and We Are Similar?" Examining Credibility and Similarity as Experienced by Social Media Followers
    Translation"Záleží mi na tom, aby si bol dôveryhodný a aby sme si boli podobní?" Skúmanie dôveryhodnosti a podobnosti, akú prežívajú sledovatelia sociálnych médií
    Author infoCaroline S.L. Tan
    Author Tan Caroline S.L.
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 62-78. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dôvera * siete sociálne * značky * analýza dát * influencer marketing
    AnnotationTáto štúdia skúma, akú úlohu hrajú podobnosť a dôveryhodnosť vo vzťahu influencer-follower. Údaje sa zbierali pomocou pološtruktúrovaných rozhovorov tvárou v tvár, ktoré sa uskutočnili s 37 mladými dospelými a analyzovali sa pomocou tematickej analýzy. Zistenia ukazujú, že došlo k posunom v tom, ako nasledovníci prekladali podobnosť a dôveryhodnosť, čím sa zmenili motívy sledovania vplyvných osôb. Nasledovníci sa tiež nepovažujú za osoby, ktoré majú podobné hodnoty alebo osobnostné vlastnosti ako vplyvní ľudia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF742.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.