Number of the records: 1  

Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism

  1. Title Impact of the Corona Crisis on Marketing Communication Focused on Tourism
    TranslationDopad koronovej krízy na marketingovú komunikáciu zameranú na cestovný ruch
    Author infoTamás Darázs, Jarmila Šalgovičová
    Author Darázs Tamás
    Co-authors Šalgovičová Jarmila
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 148-160. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords pandémia * koronakríza * ruch cestovný * komunikácia * regióny
    AnnotationPráca hodnotí matematickú analýzu údajov získaných od subjektov pôsobiacich v marketingovej komunikácii v regionálnom marketingu a cestovnom ruchu. Na základe vopred stanovených hypotéz tento výskum obsahuje kvantitatívne a kvalitatívne hodnotenie odpovedí subjektov a poskytuje komplexné vysvetlenie rôznych dopadov pandémie na aktivity subjektov, ktorých hlavnou činnosťou je práca s marketingom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF946.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.